12/23/2009

c:JAM - Central Jet Accounts Manager


c: JAM - Komisioni Qendror Jet Llogaritë Manager


J. Muller IT Consulting

c: JAM (Central Jet Account Manager) është një siguri dhe llogari user-mjet menaxhimi për organizatat që përdorin MS Jet bazave të të dhënave të tilla si MS Access dhe disa aplikacione VB. Explorer Duke përdorur një dy-paned-interface style, c: JAM ju lejon të organizojnë grupet e punës, të autorizojë qasje shfrytëzuesit dhe menaxhuar datasources tuaj të ndryshme. Features include drag-and-drop, menutë e kontekstit, PID automatike dhe brez fjalëkalimin, monitorimin e përdorimit, Ole Automation, JScript dhe macros VBScript, përdoruesit përcaktuar procedurat dhe një ngjarje shumë e funksioneve mirëmbajtjen e bazës së të dhënave. Një skedë mostër Grupi i punës që ju lejon të shihni se sa e lehtë është që të caktoni përdoruesit në grupe, grupet e të dhënave, dhe të dhënave për përdoruesit e veçantë. c: JAM mbështet versionet Jet 3.x dhe 4.x. C + + Application. Supports Access 7.0 - XP.



Software Price: $ 299

Software Version: 1.4

Software-Release Date: 12-28-99



Size: 2,62 MB

Platformë: Win95, Win98, WinME, WinNT 4.x, WinXP, Windows2000



Download Page: c: - JAM Qendrore Jet Accounts Manager Shkarko

0 KOMENTE:

Post a Comment

Shkruaj qfare deshiron ne Chat dhe Shtyp ENTER ne Tastaturen tuaj.
You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info

Biografia e Muhamedit a.s. Kohezgjatja 43:07 me Perkthim Shqip